words words words words words words JFK words words, MONOPOLIES, words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words words
[image: i.imgur.com] words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words words words JFK SISTER FACTIONS words words words
[image: i.imgur.com]art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words, art of war, train more strength, time out wars, break up jfk, me dum dum, huff paint, why try, words words words,
[image: 24.media.tumblr.com]art of war hoorah
edit:
MarlonBrando disliked your postTorn Monopolies
[image: i.imgur.com]